Generalforsamling 2023

Svømmeklubben KVIK afholder ordinær generalforsamling tirsdag d. 21 marts  kl. 18.30 i klubhuset, Kastrup Svømmehal, Røllikevej 4, 2770 Kastrup

Dagsorden for generalforsamling tirsdag d. 21. marts kl. 18.30

2. Formandens beretning for 2022
  3. Kassereren aflægger det reviderede regnskab for 2022 og oplæser revisionens evt. bemærkninger
  4. Kassereren orienterer om budgettet for 2023 samt orienterer om kontingentet for 2023
  6. Valg til bestyrelse
  7. Formand
  8. Sekretær
  9. Menigt bestyrelsesmedlem
  10. Valg af ekstern revisor

Afdelingsmøder

De sportslige afdelinger afholder, i henhold til vedtægterne, deres møder i direkte forlængelse af generalforsamlingen, med følgende dagsorden:

1.     Afdelingslederen aflægger beretning for det forgangne år
  2. Den økonomiansvarlige i afdelingen gennemgår afdelingens regnskab, og den sportsligt ansvarlige fremlægger den sportslige plan for det kommende år.
  3. Valg til afdelingsledelse:

Formand er på valg i lige år og den økonomiansvarlige i ulige år.

4. EVT.

Afdelingerne konstituerer sig senest 14 dage efter generalforsamlingen. Udvalgene sammensættes efter den enkelte afdelings behov.

Alle forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal skriftligt og motiveret være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen, 7. marts. Disse kan afleveres på klubbens kontor.

Endelig dagsorden med regnskab, budget, og evt. indkomne forslag samt de skriftlige beretninger publiceres senest en uge før generalforsamlingen. Regnskab, budget og regnskabsberetning vil være tilgængeligt på klubbens kontor, mens øvrige beretninger fremsende pr. mail til medlemmerne, via den mailadresse de har opgivet i klubportalen.

På bestyrelsens vegne
Jan Urban Hansen