Pressemeddelelse: Niels-Jørgen Jørgensen stopper i KVIK Kastrup

Det er med stor beklagelse, at Svømmeklubben KVIK Kastrup har modtaget cheftræner Niels-Jørgen Jørgensens opsigelse.

Niels-Jørgen Jørgensen stopper med udgangen af 2018, sidste dag på bassinkanten bliver fredag den 21.12.2018, herefter kan han holde en velfortjent juleferie inden opstarten i nyt job.

Niels-Jørgen Jørgensen har været ansat i Svømmeklubben KVIK Kastrup siden sommeren 2011.
I sin tid som cheftræner har Niels Jørgen Jørgensens svømmere været udtaget til alle landshold. KVIK har haft svømmere kvalificeret til EYOF, EJM, EM- og VM kortbane og langbane.

Hos KVIK har Niels-Jørgen Jørgensen fra dag et, nydt stor respekt omkring sin person, og i hele sit virke vist klubbens bedste svømmere, hvordan de kunne udnytte deres potentiale optimalt.

Det er et stort tab for Svømmeklubben KVIK Kastrup i almindelighed og vores topsvømmere i særdeleshed, at Niels Jørgen Jørgensen forlader klubben. Vi glæder os over den tid Niels-Jørgen Jørgensen har været i klubben, de flotte resultater, den stabilitet han har tilført klubben samt den højnelse han har tilført eliteafdelingens organisation.

Klubbens ledelse ønsker Niels-Jørgen Jørgensen alt det bedste i hans fremtidige virke.

Der vil straks blive arbejdet på at finde en kvalificeret arvtager til posten som cheftræner i Svømmeklubben KVIK Kastrup.

Svømmeklubben KVIK Kastrup afholder afskedsreception for Niels-Jørgen Jørgensen torsdag den 20. december i klubbens lokaler, Røllikevej 4, 2770 Kastrup, kl. 18.00. Her vil klubbens bedste hold, trænere og ledere samt andre der igennem tiden har arbejdet sammen med Niels-Jørgen Jørgensen kunne sige ordentligt farvel, alle er velkomne.

Spørgsmål kan rettes til undertegnede.

Jan Urban Hansen, formand, juh@kvikkastrup.dk.
Jens Jakobsen, eliteleder, jensjakobsen@outlook.com.